יום ראשון, 10 בפברואר 2013

סקירה והנחה על לינה ב-La Quinta Inn and Suites Flagstaff, פלגסטאף, אריזונה, ארצות הברית

פלגסטאף, אריזונה, ארצות הברית, La Quinta Inn and Suites Flagstaff

La Quinta Inn and Suites Flagstaff

המלון מכיל חדרים גדולים ומרכז בריאות וספא והוא ממוקם במרחק של 10 דקות נהיגה מFlagstaff Pulliam Airport (FLG). הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר פלגסטאף.

La Quinta Inn and Suites Flagstaff מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מעלית, בריכה ומסלול גולף. הגיש לאינטרנט זמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. מתקני הפנאי של La Quinta Inn and Suites Flagstaff כוללים ראקט בול ודיג.

בחדרים המרווחים ונוחים של La Quinta Inn and Suites Flagstaff תמצאו כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. בין השאר, תמצאו בחדרים פינת קפה ותה, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וחדר אמבטיה פרטי. אם אתם מתכננים טיול משפחתי או עם קבוצה גדולה, תוכלו לבקש מראש חדרים עם דלת מקשרת.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה שקטה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים בסמוך למלון. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחים במלון מידי יום.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Lowell Observatory ופחות מעשר דקות נסיעה אל U.S. Route 66. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Robotic Lunar Observatory וUnited States Naval Observatory Flagstaff Station.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, חדרים צמודים, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, בית קפה, אזור/שולחנות פיקניק, חדרים משפחתיים, מזרנים עם ריפוד עליון

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, פעילויות ימיות, דיג, מגרש משחקים, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 388 ביקורות אורחים
מצאנו 43 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
מתוך 51 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 47 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
76 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 71 אמרו שהם היו מאוד נקיים
69 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 68 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 54 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 10 ביקורות על האינטרנט, 9 אמרו שהוא היה חינם

2015 South Beulah Boulevard, פלגסטאף, אריזונה, ארצות הברית


   

עם hotels-seeker.com תמצאו את הדילים הטובים ביותר עבור Inn and Suites Flagstaff מתוך מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בInn and Suites Flagstaff עם hotels-seeker.com.

La Quinta Inn and Suites Flagstaff
פלגסטאף
אריזונה, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה